Wednesday, January 7, 2009

New year - New life - New surrounding



First time nak entries dlm blog ni, sblm ni dok baca blog org saja, baru je terbukak hati nk sign up blogspot. tu pon di saat-saat akhir sebelum berhenti dari kerja-kerja office ni. Mcm yang most of my friend tahu, saya akan memulakan kursus perguruan lepasan ijazah KPLI pada 12 Januari 2009. adoi... kena masuk belajar balik .. anak dah dua kena belajar balik, setahun plak tu ... sian la anak2ku nanti, actually anak saya akan saya tinggalkan bersama emak nanti. Tapi hopefully tak dpt asrama sbb kalo berulang senang nk jumpa anak hari2. paling malas sbb kena buat aktiviti ko-kurikulum balik .. ya tuhan ... tak buat aktiviti tu sejak sekolah lagi, maklumlah saya ni bukannya aktif sangat, sukan pon tak masuk, setakat masuk persatuan, kelab dgn badan uniform je. almaklumla, dulu badan pon masuk kategori XXL, camne nk bersukan. Bila pikir pasal tu, aduh, malasnya. hmmm... kehidupan kena diteruskan, terpaksa tempuhi jugak le....
So....... harap2 saya dapat sesuaikan diri dengan kehidupan baru, di suasana yang baru, pada tahun baru ni.

Special dedicated to kawan2 di HCM Engineering, HCM Molek JV dan sekutu2nya.... Selamat Berjaya Dalam Hidup, ingat saya selalu........
Selamat tinggal bidang construction, very sweet memory I gain here that make me become a PERSON.

2 comments:

afdni said...

gud luck yer dayah!!! moga suksess slalu..

F I T said...

oit...buka blog baru ek???nk nyibuk..nk nyibuk hohoho anyway tahniah sbb nk blaja balik...